Ben je niet in de gelegenheid om ons op locatie te bezoeken, en is de haal- en bezorgservice geen  goede optie voor je? Maak dan gebruik van onze verzendservice! Bij ontvangst van jouw smartphone of tablet kunnen wij je er van verzekeren dat we jouw smartphone of tablet dezelfde dag nog kunnen repareren.

Hoe werkt de verzendservice?

Je stuurt jouw toestel op, wij sturen het gerepareerd terug!

  • Download hier het Verzend serviceformulier en vul deze in.
  • Vul onderstaand formulier in en upload het reparatieformulier.
  • Pak een doos, stop jouw apparaat er samen met het reparatieformulier in en zorg dat het goed verpakt is.
  • Stuur jouw apparaat naar ons op (ons adres vindt je op het formulier).
  • Bij ontvangst zal een van onze specialisten jouw toestel direct onderzoeken en een offerte opstellen. Wij nemen hierover direct contact met je op.
  • Zodra jouw goedkeuring is gegeven en wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij het gerepareerde toestel op onze kosten direct terug via PostNL!

Welke voorwaarden zijn van toepassing?

  • Na onderzoek sturen wij je een prijsopgave. Na jouw goedkeuring gaan we over tot reparatie en sturen wij een betalingsverzoek voor de gemaakte kosten.
  • Na ontvangst van jouw toestel streven wij ernaar om het toestel binnen 1 à 2 werkdagen terug te sturen, zo lang onze offerte op tijd door je is goedgekeurd.
  • Ook op deze dienst zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
  • Verzendkosten: Je betaalt de initiële verzendkosten, en wij betalen het terugzenden
  • Wij raden je aan jouw bestelling aangetekend te verzenden, wij kunnen geen verantwoordelijkheid dragen voor de verzending naar ons toe.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het maken van een back-up van jouw gegevens. In zeer uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat gegevens verloren gaan. Zorg daarom altijd voor een back-up van jouw gegevens.

Welke voorwaarden zijn van toepassing?

  • Na onderzoek sturen wij je een prijsopgave. Na jouw goedkeuring gaan we over tot reparatie en sturen wij een betalingsverzoek voor de gemaakte kosten.
  • Na ontvangst van jouw toestel streven wij ernaar om het toestel binnen 1 à 2 werkdagen terug te sturen, zo lang onze offerte op tijd door je is goedgekeurd.
  • Ook op deze dienst zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
  • Verzendkosten: Je betaalt de initiële verzendkosten, en wij betalen het terugzenden
  • Wij raden je aan jouw bestelling aangetekend te verzenden, wij kunnen geen verantwoordelijkheid dragen voor de verzending naar ons toe.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het maken van een back-up van jouw gegevens. In zeer uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat gegevens verloren gaan. Zorg daarom altijd voor een back-up van jouw gegevens.

Is er verder nog iets onduidelijk? Neem gerust contact met ons op!

Je kunt dus je iPhone, Samsung, OnePlus of Huawei telefoon naar ons opsturen voor reparatie! We kijken er naar uit je te helpen!